Efter att ha jobbat ungefär 200 timmar på 21 dagar.....Och 11 nätter har jag sovit där.
 
Nu ska jag vara ledig en vecka, hoppas jag. 
 
Behöver ta tag i hemmet både ute och inne.
 
Igår, den 20 augusti gav min far upp. Han har varit mycket dålig senaste veckan och det är otroligt att han levde så länge. Men igår när jag precis hade släppt av mamma där för att åka till jobbet. Då var det slut.
 
Jag åkte dit en stund på eftermiddagen, fick lämna Mattias hos föräldrarna.
 
Idag var jag hos kiropraktorn med Allie. Det var positivt. Jag trodde hon skulle vara sämre. Men det var bara några mindre låsningar i ländrygg och bäcken. Annars kändes hon mjuk och fin. 
 
Det känns smått otroligt , som hon haltade och var stel förra sommaren. Men det har nog hjälp, det lilla jag har gjort. Inga leksaker ute att fara runt med.  Lite lugnare aktiviteter överhuvudtaget. Och sen har vi lite övningar vi gör. Sitt-stå med bakbenen bredvid varandra. Förut ville hon flytta det ena för hon var så sned. Hon var lite som en ostbåge!
 
När vi kom hem åt jag lunch sen gick vi till skogen. Så skönt väder. Soligt men inte så varmt!
 
Resten av dagen har jag ägnat åt trädgården. Rensat och klippt! Ser lite bättre ut iallafall.
 
Nu är det godnatt! Jag hoppas jag kan sova, det har varit lite dåligt sista tiden.
 
 Igår var solstrålen här. På söndag fyller hon 2 år.
 
 

1 kommentarer

Marianne

22 Aug 2018 09:00

Beklagar din pappas bortgång igen, även om det var väntat så är man aldrig riktigt beredd.

Men jisses!!!! Hur mycket har du jobbat extra?
Så skönt med Allie, det är så jobbigt när de har ont.
Tror alla timmar på jobbet och oron för din pappa har stört din sömn, jag hoppas du fick sova både gott och länge.
Men är Emilia två år allaredan? Det är inte klokt vad tiden går, hur ska man hinna hänga med?!

Kram

Kommentera

Publiceras ej