Började dagen med gymmet idag med. Men idag körde jag inget med benen eftersom knät inte är okej. Men det var bra ändå!
 
När jag kom hem så ringde mamma och sa att pappa var sämre. Men vi bestämde att vi skulle höras lite senare eftersom jag skulle få besök. Hundarna hade redan varit själva ett par timmar redan. Mamma åkte dit med syster och bror till att börja med.
 
Jag duschade och gjorde en paj. Då ringde svärmor och ville komma. Tomas syster och hon var i stan. Det var ju trevligt. helen skulle ju komma också.
 
Det blev en trevlig stund. Innan de kom gick jag med magont, men när jag ringde till mamma så sa hon att det var ungefär som förut, så jag behövde inte stressa dit. Så då kunde jag njuta av besöket. Helen fyller idag och jag imorgon! Så vi hade köpt blommor till varandra. Och av Monica och Marianne fick jag underbara rosor och en påse mumsigt, te, kex, ost, honung och choklad.
 
 
 
 
 
 
 
 
  
När de hade åkt så ringde jag mamma och sa att jag skulle komma.Tog saaben så den fick ut och röra på sig.
 
Pappa är så liten så liten. Förstår inte hur han orkar...... Han var vaken ibland men jag vet inte om han känner igen oss eller inte. Efter ett par timmar åkte vi hemåt. Då var jag helt tom och utpumpad. Man blir helt dränerad. Jag ringde Tomas och bad honom börja med maten.
 
Ewa var snäll och kom med blåbären som vi beställt. Så efter maten packade jag dem. 10 kg i påsar. Allt var inte till oss. Men de andra får hämta sina i helgen.
 
 
 
 
Imorgon är det jobb igen. Fjärde helgen i rad....Sen är jag ledig 2 iallafall.

Kommentera

Publiceras ej