Om man vaknar före 6 så är det inte konstigt att man gäspar på kvällen!
 
Jobbade igår och slutade idag kl 10. Handlade fika på hemvägen för mitt sygäng kom på besök.
 
Karin och flickorna kom också. 
 
Det var väldigt trevligt!
 
 
 
 
 
 
Jag är så glad för det gänget. Och nu undrade Marie också om jag ville följa med henne och några av de andra till Kroatien i maj. Maries familj har ett hus där. Och jag vill gärna åka dit. Har blivit erbjuden förut men jag måste planera i god tid med tanke på mina kurser. Nu har jag ju tid att bestämma.
 
Men den andra resan är ju också i maj. Men den blir nog inte så lätt för mig att åka på. Om Tindra ska föla så blir det nog omkring den tiden.
 
När de åkt hem så gick jag en promenad med hundarna. 
 
Jim mår inget bra. Vet inte vad det är men han har ätit dåligt och verkat må "dåligt".
 
Och Allie har ju ont i kroppen. Henne har jag bokat in behandling för, på måndag. Ska även besikta bilen då, så det blir svårt att hinna med veterinärbesök för Jim också.....Får kanske byta tid för Allie.
 
Imorgon ska jag iallafall börja med att jobba först, innan det är måndag. 
 
Tomas ska ut och jaga. Så vi borde gå och sova snart.
 
Men först ska vi ut och fodra.....
 
 
 

1 kommentarer

marianne

18 Dec 2018 09:41

Vad mysigt ni har det i ditt gäng, och värst vad du blir medbjuden på roliga resor.
Såg på fb att Jim var hos veterinären, hur gick det?

Fy sjutton för skitsnack, men sånt förekommer alltid, det är fördelen med såna som du och jag, som säger vad vi tycker och håller oss undan människor som vi inte gillar. Det skulle ta emot så mycket att ens prata med någon jag inte gillar och ännu mer att försöka fjäska för de. Nä de som jag gillar vet det, och de jag inte gillar vet det också.
När jag skrev mitt inlägg var det något annat jag hade i tanken, två som vill bestämma något jag är inblandad i, och jag ifrågasätter beslutet, men den ena vill inte riktigt stå för att hen håller med den andra, och jag får inget ordentligt svar. Lite krångligt att förklara, men kan skriva på Messenger om du vill.

Det var dukat med två glas vid varje kuvert, och sen hade flera druckit drinkar när jag tog fotot på bordet, tyckte det var ett kul kort. Min kaffekopp närmast, där jag hade tryckt ner servetten...haha

Kommentera

Publiceras ej