Idag är det onsdag och igår var det jobb tills imorse.
 
På fm var Anette och jag ute och gick en rejäl promenad och sen tog vi en kopp kaffe efter det, hos mig.
 
Sen var det mockning och stalljobb i ett par timmar. Sandra kom förbi och köpte lite griskött.
 
Robert och barnen stormade in vid 15 tiden. De var hungriga och ville ha mellis!  Bra att jag hade risgrynsgröt färdig i kylen.
 
Robert skulle hämta kött som blev rökt i helgen här.
 
Allie haltade på ett framben när vi var ute och gick. Jobbigt! Trodde det var värst bak. Har ju sett att hon är stel och har svårt att gå i trappor. 
 
När det gäller mitt mående så är det väldigt olika. Vissa dagar går det bra. Jag orkar nästan som vanligt. Andra dagar är jag så trött, så trött.
 
Imorgon ska jag klippa mig. På fredag fick jag en tid hos Marie igen. Jag ska få mer zoonterapi. Det gjorde nytta sist så jag ska försöka gå lite tätare ett tag.
 
Hoppas det fortsätter att vara lite kallt och soligt! Man mår så mycket bättre! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Agneta

05 Dec 2018 23:19

Testar!

marianne

07 Dec 2018 09:43

Stackars Allie, jag minns hur Leo haltade ibland på olika ben, "vilket ben gör minst ont"

Skönt att sitt hos frissan, men zonterapi klarar jag inte,jag har provat men har så ont vid beröring ibland, och jag led mer än njöt vissa gånger.

Ditt mående är ungefär som mitt, men jag tänker att det är utmattningen som spökar, så tänker jag att du håller på med allt och är dålig på att ta hand om dej så det kanske är utmattning du har?
Det tar ju ett par år att bli frisk från den om man ens blir frisk, så försök att inte oroa dej för mycket förrän du vet vad det är.
minns mitt favoritcitat, "att oroa sej för något som inte har hänt är som att betala ränta för ett lån man inte tagit!

Kommentera

Publiceras ej