Jag blev så glad nyss. En granne som jag inte känner så väl undrade om jag ville börja  träna ihop med henne några dagar i veckan! Vi sågs på gymmet några gånger när jag gick förr. För typ 7-8 år sedan!
 
På onsdag börjar vi! Jag avskyr att känna mig så otränad och svag som jag gör nu.....
 
Idag tog vi sovmorgon. Sen var vi ute ett par timmar innan frukost. Mockade, ströade och fodrade.
 
Efter frukost dammsög jag både nere och på övervåningen, där det var akut! Kunde plocka dammtussar.....
 
Har tvättat några maskiner med kläder och en med Berserkurs täcke som var trasigt. Jag ska se om det går att laga.
 
Annars har jag pysslat med trädgården och börjat måla om sängborden. Men de blev inte så bra.... Ska köpa en annan färg.
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit fruktansvärt varmt idag med. Man står nästan inte ut. 
 
Det är värst för hästarna. Varmt och otroligt mycket insekter. Red inte idag och inte igår heller.
 
Till kvällen åt vi en kycklingsallad. Det var gott!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

11 Jun 2018 08:25

Tränar du inte tillräckligt i vardagen? Du är ju igång med jobb hela tiden.
Så kvavt och klibbigt ute, men fick ni inget regn?

De två dagarna är de enda tillfället jag har två lediga tillsammans, sen är det en dag här och en där, så ska kolla hur tider är i samband med de utspridda lediga dagarna.
Under vilken tid är ni på Island?

Kommentera

Publiceras ej