Det är en konstig vår/sommar! Det är så himla torrt så vi undrar om det blir något hö på vallen.....
 
Jag är redan brunare än vad jag brukar vara i slutet av sommaren. Och maj är inte slut ännu!
 
Igår var det jobb. Började kl 14 så jag fick en del gjort hemma först. 
 
Imorse slutade jag kl 8 och köpte med lite bröd från bageriet för hovslagaren skulle komma.
 
Han skodde Tindra, hoppas kunna börja rida henne igen och Birkir fick också nya skor. De andra verkades.
 
Karin kom lagom till fikat.
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Sen försökte vi jobba lite när barnen skulle sova. Men de var inte så synkade i att sova idag, Fast lite hann vi med.
 
När de åkte hem så förberedde jag kvällens kurs. Oj vad jag hade slarvat med att räkna hur många anmälningar jag tagit emot....... Det var visst 8, jag som tänkt 6 stycken.
 
Men det var jätteroligt och det funkar nog...förhoppningsvis.
 
Imorgonbitti kommer Eva och vi ska rida.

Kommentera

Publiceras ej