Sov som en kratta. Inatt ska jag prova att ha knäskydd på mig.
På fm var hundarna och jag hos Robert och fikade. Karin och Stella kom också. Emilia var på förskolan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem fodrade jag hästarna och åt själv lunch. Sen har jag klippt ner växter i trädgården och tagit hand om all tvätt som tvättades igår. Bytte lakan idag och dammsög av där upp.
 
Gått lite som en zoombie och gäspat. Hundarna fick leta lite eucalyptus medans jag tog en kopp kaffe på em.
 
Börjat lyssna på en ny ljudbok. En ny bok i en serie jag läst flera i.
 
Ikväll var det nosework-kurs. Det var jättekul, med duktiga hundar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon jobb igen. Men nu har jag haft ledigt i två dagar så det är helt okej!

1 kommentarer

Marianne

06 Sep 2018 10:30

Verkligen fina dagar, jag har ju jobbat och idag när jag är ledig är det grått.
Jag vet inte hur det är med hackspettar, vet att de kan komma till fågelautomaten på vintern, och det gjorde den också. Men jag vet att den oftast brukar sätta sej på andra sidan stammen..haha.
Inte orkar jag åka till någon och få äpplen identifierade, möjligtvis att jag provar i nån fb-grupp, får se om jag kommer mej för det.

Jag tror schemat kommer att bli annorlunda efter jul, vi fick ju ny chef och han är mån om sin personal, tycker jag iaf, men det har ju varit så mycket med annat, flera som slutade i våras, få ihop semestrar, vikarier och sen ombyggnaden med allt vad det innebär,. Jag förstår att det finns saker som tar deras tid och energi, som är viktigare än våra scheman, just nu. Men det känns lite trist att titta på almanackan faktiskt.

Kommentera

Publiceras ej