Men inatt, vad hände. Jag frös som en tok och bad Tomas hämta en filt. Kände mig jättesjuk. Men sen när jag fick filten så sov jag. Inte så ont iknät inatt. Hade back on trac skyddet. Sov ända till 7.30. 
 
Efter morgonfodring och frukost så hann vi städa lite. Tomas dammsög, jag städade toan. Sen hade jag valpkurs.
 
Vi var nere i skogen och det blev fint väder trots skurarna på morgonen.
 
Efter lunchen gick vi till skogen och plockade lite svamp.Hittade en del så det blev sås  till  kvällen.
 
När vi kom hem så gjorde jag en lliten paj till kaffet med björnbär och äpplen.
 
Resten av em/kväll klippte jag gräs. Det var aslångt!! Fick klippa i omgångar.
 
Rensade svampen och gjorde sås till maten. Köttet lagade vi igår. Sen drack vi ett överraskande gott vin.
 
Nu har jag somnat flera gånger så godnatt! Idag ville det inte gå att ladda foton igen,,,,
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej