Jobbade igår tills idag. Tomas var ute och jagade så jag gick en promenad med hundarna. Bruno hängde med också.
 
 
 
 
 
 
Träffade grannen och vi funderade på att rida ihop, men hennes häst är barfota så vi skulle ta det en dag när hon broddat i sina boots till hästen.
 
Men när jag kom hem så kom Tomas också och han ville rida, så vi tog en sväng. Mio fick följa med.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi ridit och fixat stallet så blev det kaffe och pannkakor.
 
Så gick vi ut igen och jobbade färdigt. Hundar och katter letade godis!
 
 
 
 
 
 
När vi kom in sydde jag färdigt en tröja till Emilia innan middagen och tv. Nu har jag sett på reprisen av Så mycket bättre, sen sovit en stund.
 
 
 
Imorgon är det jobb igen! 

2 kommentarer

Marianne

13 Jan 2019 20:44

Vilket härligt väder ni haft, här har det mest varit disigt och lätt duggregn.
Norriz får både torr och blöt mat, men han dricker mycket, nästan så jag funderar på om det inte är ovanligt mycket...men minns att Mizo, den gula katten jag hade, drack rätt mycket också.

Marianne

13 Jan 2019 20:51

Jag gillar också den deckaren, ja, egentligen gillar jag engelska serier över huvud taget.
Det är konstigt, ibland finns ingen film man är sugen på men nu finns flera, men det är väl kanske så efter nyår att många bra filmer har premiär då?!

Kommentera

Publiceras ej