i onsdags var Karin och tjejerna här på dagen. Emilia red på Birkir när vi var ute och gick. Hon har bra balans!
På kvällen hade jag kurs. Nosework. Men efter den kände jag mig sjuk. Somnade i soffan och frös som tusan.
Vaknade med ont i halsen på morgonen efter men kände mig inte så sjuk ändå. Tur det. Jag åkte till jobbet och jobbade tills idag. 
 
Någon träning blev det inte idag. Nu förstår jag också varför det gick så trögt i tisdags på träningen. Jag är inte helt okej. Idag blev jag trött som tusan när jag bara mockat en kärra.
 
Karin och tjejerna var här redan när jag kom hem. Emilia hjälpte mig att plocka in varor som jag handlat. Sen fikade vi. Hon åt valnötsbröd, salami, brieost och grönsaker!
 
 
 
När vi gick promenad red hon igen. Borsta hästen är hon inte intresserad av men hovarna är hon noga med att kolla!
 
Karin red efter Emilia på Birkir och sen även på Disa.Jag mockade lite och sen ville Emilia gunga.
 
Stella sov i flera timmar. Hon har förresten tagit sina första steg nu. Tiden går så fort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer

Marianne

23 Mar 2019 21:17

Men inte bli sjuk igen :( Jag tror du håller igång för mycket och tappar din motståndskraft.

Vad roligt att barnen kallar era hästar för vildhästarna, kan se framför mej hur hästarna galopperar på rad.
Nä vildsvinen hållet sej undan, men jag börjar tänja att när de kommer så nära, då vänjer de sej och blir mindre skygga.

Marianne

23 Mar 2019 21:35

Menar du att du aldrig hört tranor? Googla på de, de är verkligen högljudda.

Marianne

24 Mar 2019 00:13

Glömde ju, fisken från fiskbilen här är frusen, så är det väl hos dej också? Eller har de färsk fisk i er bil?

Kommentera

Publiceras ej