I onsdags jobbade jag ett dygnsjobb igen. Igår när jag slutade var jag hos kiropraktorn. Fick gott betyg!
 
Snart ska jag åka och träna. Hon, kiropraktorn, peppar mig ju och säger att det känns skillnad på kroppen. Även om jag är missnöjd med att ha 5 kg övervikt. De kilona är svårt att bli av med denna gång.
 
Igår var jag ute med hundarna mest hela dagen. Mockade förstås ett par kärror i hagen med. Gick en längre promenad och en kortare.
 
 
Från den långa promenaden
 
 
 
 
Korta promenaden. Våra hästar hälsade på grannens.
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen hade vi årsmöte i Blå stjärnan och fick en föreläsning i Prepping som var bra. Hon, Eva kom från cst i Stockholm och var lätt att lyssna till.
 
 
Alldeles innan jag åkte satt jag ute och åt mellis!
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

16 Mar 2019 17:46

Toppen med bra betyg, då gör du väl allt rätt?!

Jag har inte funderat längre än att jag sover sämre inför en jobbhelg, och nu när du tar upp det kom jag på att jag kan läsa de inlägg jag skrivit innan de helgerna. Men annars har jag inte noterat något.

När jag tränar lägger jag normalt på så mycket så jag nätt och jämt orkar 10×3, men startar lättare nu efter så långt uppehåll.

Kommentera

Publiceras ej