Jag ska snart åka och träna tänkte jag.
 
Det är soligt och kallt idag. Ska åka tidigt så jag kan vara ute sen!
 
Igår var det jobb till 14. Bilen gick sönder på ditvägen, så jag fick den hämtad av bärgare och sen fick jag hyrbil. Fast det tog 2 timmar. Så jag var inte hemma förrän efter 16.
 
Bilen är så ny, så jag får väl se om jag kommer ihåg hur jag ska göra. Automat också. Knappar överallt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mockade och promenerade en sväng. Tindra fick komma in och äta mat också.
 
När jag kom in fortsatte jag med ett fleecetäcke till Allie. Det är så kul att sy! Nu har jag bara halsen kvar på täcket.
 
Ikväll är det ju sycirkel igen. Så kul! Får se om jag börjar på något nytt eller gör klart ett par saker till mig själv.Har köpt på mig väääldigt mycket tyg.
 
Jag somnar alltid i soffan på kvällen, så det där att skriva på kvällen får jag nog glömma. Ha ha!

2 kommentarer

Erika Pettersson

19 Mar 2019 18:58

Alltid lika roligt o köra nya bilar 😀
Brukar vara rätt mycket o kunna klicka på allt är ju tekniskt idag.

marianne

20 Mar 2019 23:22

Surt med krångel med bilen, och på väg till jobbet dessutom, hoppas det inte var något större problem
Man ska nästan vara tekniknörd för att köra vissa bilar, Jannes Audi är ju skapligt ny och lyxig (jämfört med golfen) jag har ju kört den mycket tidigare, men nu när jag sätter mej i den måste jag tänka till, haha

Det låter så kul med sycirkeln så jag ångrar att jag lämnade min maskin till återbruk, men den stod ju bara där och tog plats i 10-15 år.

Det är läskigt med grisarna, spåren kom närmare och närmare gården och jag var orolig för Leo, men när jag red i skogen tänkte jag alltid att hästen skulle tala om ifall de var i närheten, hur gick det med era hästar den gången? Det var väl knappast så att ni gick ut och tog hem de? Usch!
I kväll när jag var hos Norriz var han så orolig, höll koll på dörren sen skulle han ut, ville in efter en stund och sen ut igen, jag inbillade mej förstås att grisarna var där ute, sen skulle jag gå hem i mörker...måtte jag glömma detta snart, haha

Kommentera

Publiceras ej