Ja det är inte konstigt att man är sjuk. Alla jag känner, på jobbet och familjen jag träffat hela helgen, är förkylda.
Det började ju redan förra veckan, men idag ska jag vila. Victor har varit här hela helgen, så mysigt, men han var och hade varit dålig i feber och förkyld.
 
Igår kväll åkte han hem. Tomas skjutsade honomtill tåget medans jag sov i soffan.
 
Annars har det varit en härlig helg med barnbarnsmys och tacos hos Robert och Mi i söndagskväll. 
 
Tomas ska åka bort i veckan så jag hoppas att jag inte blir sämre. 
 
 
I lördags lunch grillades lammkorv
 
 Beris är hungrig sa Emilia och hämtade lite musli.
 
Kaffe i solen igår
 

1 kommentarer

Marianne

26 Mar 2019 22:17

Vad mysigt ni har det i växthuset, där är väl varmt och skönt att sitta.
Jobbigt att du mår dåligt igen, jag förstår inte att du blir det så ofta, du borde väl vara immun mot barnens baselusker?

Jag planterar ut påskliljorna snart, de är fina fortfarande. Vi har köpt lax, torskrygg, kammusslor, och en annan vitfisk, som namnet försvann ur huvudet.
Det är garanti kvar på datorn, jag har nån jag kan fråga här, men vill inte besvära så lämnar in den.

Kommentera

Publiceras ej