Idag  kom Karin och flickorna hit för jag skulle jobba.
 
Först var jag på LAH för att få delegering. En speciell för just en av brukarna som jag jobbar hos.
 
Det gick bra, jag blev godkänd. Sen åkte jag och jobbade och fick då börja utföra sådant som jag bara fått titta på förut. Lite läskigt, men samtidigt är det bra att få känna sig nyttig. Jag vill ju kunna göra allt som krävs. Och jag lär mig för varje pass, känner jag.
 
Imorgon börjar jag kl 14 och jobbar till fredag morgon. Sen ska jag jobba hela helgen. Då kommer jag nog snart känna mig lite säkrare på det som ska göras!
 
Ikväll ska jag försöka att komma isäng före midnatt!
 

1 kommentarer

Marianne

21 Nov 2019 09:15

Alltid lite läskigt innan man får rutin.
Sv: är hon fux? Att de kan ändra från svart elletbrunt till ljust vet jag ju, men gud till vit har jag aldrig hört.

Kommentera

Publiceras ej