Upp vid 7 och ut en sväng.
 
Mockningen tog jag senare så det gick snabbt på morgonen.
 
Lite innejobb efter frukost och sen beställde jag lite saker från Naturliga Norrland.
 
Ut igen vid 11 tiden och gick en promenad. Då försvann Allie på en egen väg. Hon går i sin egen lilla värld. Och jag lyssnade på ljudbok, men tyckte jag hade koll på henne. Hon hör ju inte heller så man får helt enkelt gå tillbaka och leta. Ropa är ingen ide´.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men hon stod lite längre bort i skogen och glodde! Hon undrade nog var vi tagit vägen.
 
Sen mockade jag och packade foder. Lyssnade vidare på boken. Min fantastiska vännina av Elena Ferrante. Väldigt bra.
 
Gick in och gjorde potatisplättar av lite kokt potatis. Gott och lätt.
 
 
 
 
Sen ut igen en stund till. Då såg jag att Greta hade ont i magen.hon blev ju avmaskad igår, så det var nog därför. Gick en sväng med Tindra och bebis, sen fick de mat. Det verkade släppa.
 
Ikväll har jag jobbat några timmar. Trevligt! 
 
När jag kom hem hade Tomas lagat pizza. Åt och kollade på På spåret, på play.
 
Nu ska jag sova. Jobbar hela dagen imorgon.
 
 
 
Astrid
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej