Veckorna swishar fram!
 
Imorse kom Karin hit efter jobbet. Vi hann gå en promenad, mocka och rida.
 
Idag tog jag Disa och Karin Birkir. Men jag hade att göra. Hon var inte på sitt medgörliga sätt direkt....
 
Nästa gång ska jag börja rida direkt och inte sitta och skritta på lång tygel. Fick ingen ordning på henne förrän på hemvägen. Då blev det trevligt en stund iallafall. Annars höll hon på med allt möjligt.
 
Vi åt lunch och sen åkte Karin hem.
 
Jag gick en promenad igen med hundarna och kissen Astrid. Sen städade jag upp trädgården från lite hundbajs. Och fodrade......
 
Gick in och åt mellis och läste lite tidningar. Sen duschade jag och fixade till mig för att åka till min barndomsvän Marie. Hon har nyss flyttat till eget och bor i en jättefin lägenhet.
 
Jag blev bjuden på räkmacka och citronkladdkaka med grädde. Mums!
 
Vi pratade i 4 timmar, inga problem alls! Det flyter alltid på!
 
I morgon ska jag jobba , men börjar 14. Tomas ska jaga på fm.
 

1 kommentarer

Marianne

25 Jan 2020 09:20

Tråkigt när de stretar emot och man får jobba nästan hela turen, så var ju Ava ibland, inga sköna ridturer.
Citronkladdkaka har jag smakat, gott!

Jag tror du fick med flera kommentarer, men jag brukar ta bort när det blir mer än en.

Kommentera

Publiceras ej