Vaknade av en bokning som plingade till i mobilen. Börjar jobba kl 12 idag, så jag tar och skriver några rader nu.
Jag är ju lite trög när det gäller dator så jag hade inte uppfattat att man kan lämna intresseanmälningar för lediga jobbpass. Det upptäckte jag i helgen! Men nu så, blev jag bokad på 7 pass på barnkortis. Kul!
 
Hittade också en ruta där man kunde skriva sina särskilda  önskemål. Där skrev jag att jag inte vill jobba vaken natt. De har bokat in mig flera gånger på det. Men det skulle jag tydligen skriva där att jag inte ville ha! Man lär sig hela tiden.
 
 
Nu är det vardag igen. Tomas åkte och jobbade. Han har varit hemma sedan före jul.
 
Imorse kom Smilla så jag snodde på upp och ut för att hinna lite på morgonen.
Mockade en kärra och hämtade halm. Fyllde på vatten och gick sen en sväng. Till sist fick fåren mat.
 
Nu ska jag ringa ett par samtal. Boka veterinär och ringa sjukgymnasten.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

15 Jan 2020 09:55

Det systemet kan nog vara bra, bara man lär sej, vi har också fått nytt system på jobbet, men jag tänker inte sätta mej in i det mer än att jag tittar på mitt schema, haha
Du hinner så mycket på morgnarna, jag fattar inte hur du hinner studsar du ut direkt eller? ;)

Kommentera

Publiceras ej