Jim och jag åkte iväg på behandling för hans svullna armbåge. Den var lite mjukare idag. Och haltar gör han inte längre.
 
Det är ett par mil att åka, men jag såg fram emot att få lyssna på ljudboken lite längre tid.
 
När jag kom hem var Karin och flickorna här. Karin stekte pannkakor som vi åt som tidig lunch, till kaffet!
 
Barnen åt med god aptit! 
 
Sen gick vi ut och Emilia ville rida medans Stella sov.
 
 
 
 
När vi kom tillbaka så red Karin på både Birkir och Disa. Efter stalljobbet gick barnen och jag in. 
 
Kl 16 började jag jobba. Det blev ett kort pass, till 20. Men imorgon ska jag dit igen, klockan 6.30.
 
Så snart är det sovdags.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

22 Jan 2020 11:25

Haha nu är vi väl helt galna....jag längtar efter att köra till jobbet så jag kan lyssna på boken...haha
Skönt att Jims armbåge känns bättre, hur har det gått med Allie?

Kommentera

Publiceras ej