Det märks att jag jobbar heltid en period nu. Känns som jag alltid är på jobbet.....
 
I helgen hade vi både tråkigt och roligt!
 
Det tråkiga var att Tomas i lördags öppnade dörren till pumpen och såg att vi hade en vattenläcka. Varmvattenberedaren hade gett upp. Vi måste även byta golvet. 
 
Men tur ändå att det inte var vinter. Ha ha! 
Det tog tyvärr hela dagen, som hade behövts till annat. Framåt kvällen tog vi en paus med en öl och lite chips. 
 
 
 
 
 
 
 
På söndagen firade vi Stella 3 år och Tomas som också fyllt. Robert blev sjuk tyvärr. Han skulle ha kommit med barnen. Men han vaknade förkyld. Så tråkigt! Han fyllde ju också i maj.
 
 
Jag bakade bullar tidigt på morgonen. Jösses vad degen jäste!
 
 Vi hade kalas eftermiddag och kväll. Först fika. Karin hade gjort tårta.
Sen grillade vi lammkött på kvällen.
 
Jag har jobbat måndag och tisdag. Igårkväll åkte Victor hem igen efter ett kort besök. Han kommer till midsommar igen.
 
Idag var mamma och jag på US tidigt i morse så jag var uppe tidigt,
 
Hon skulle göra fler undersökningar och idag var vi i det stora huset.  Det gick bra och ganska snabbt, så efteråt hann vi även fika.
 
 
 
Imorgon ska jag upp tidigt igen, men har bara jobb till 12 som tur är. Sen måste jag handla.
 
Gonatt!!
 

1 kommentarer

Marianne

16 Jun 2021 08:21

Oj vad mycket jag missat här!!!
Trist med vattnet, men samtidigt tur att det upptäckts innan det blivit värre skador.
Kul med kalas.

Kommentera

Publiceras ej