Jag är ju tidsoptimist! 
Efter morgonfodring och egen frukost så gjorde jag musli och satte på tvätt. 
 
Drack en kopp kaffe och åt ett ägg innan jag åkte till frissan! Det blev lite körigt!
 
Gjorde slingor så det tog ett par timmar. Fick gott kaffe och trevlig pratstund.
 
Åkte direkt till jobbet och hann äta lunch innan jag började. En lyxig dag på jobbet då det var ett barn. Vi åkte iväg och var utomhus i det fina vädret.
 
När vi kom tillbaka så blev det lite plock och datajobb innan vi slog igen för dagen och gick hem.
 
Jag kom hem lagom till Tomas slutade sitt hemmajobb så vi gick ut och mockade och fixade hos hästarna. Sen gick vi en promenad och jag ropade efter Bruno som varit borta i 2 dagar. Jag brukar kunna "tänka " hem honom. Har försökt några gånger idag....
 
Hittade ett fint kort i telefonen. Tänk när vi hade den här fina skogen.....Nu är den helt borta. Och det är även  två av de fina vovvarna....
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

23 Mar 2021 10:00

Fint foto, tiderna förändras så man får minnas med hjälp av foton.
Tänk att allt alltid ska ta längre tid i verkligheten än i tanken, haha, jag gör likadant, men nu har jag ju sällan några tider att passa.

Sv JA, det blev några fina dagar, men när jag kom hem kände jag ett sånt lugn och lätt i sinnet. Både hos M och T fanns det ju hundar som skällde mycket så jag blev ganska trött av det. Men jag älskar ju hundar, taxen följde mej som en skugga hos M, och Sixten hos T är ju helt oemotståndlig.
Det var nog inte mej du fick det boktipset ifrån, jag tänker lyssna på den serien framöver, den jag lyssnar på nu är snart slut, men jisses vilken bok det är, haha

Marianne

23 Mar 2021 22:44

Jobbigt när kissen försvinner, men han brukar ju komma tillbaka. Du kanske såg att Norriz försvann i höstas :'(
Ja träningsbänken står i sovrummet.

Kommentera

Publiceras ej