Inatt var jag täppt i näsan och trodde jag skulle bli sjuk igen. Höll på att bryta ihop imorse. Men det gick över när jag gick ut och fodrade.
 
Jag vill verkligen vara frisk, men det är väldigt många sjuka nu. På jobbet idag fick vi beordra in folk. Och jag har ju kanske inte haft covid än. Alla prov har ju visat negativt.
 
Började jobba lunch idag och hade bara ett kort pass, till 17. Det är ju min lediga helg så då är jag ledig måndag också när jag jobbat idag.
 
På förmiddagen hjälptes vi åt att utejobba. Tomas är fortfarande rätt risig, men man behöver ju komma ut lite också.
 
 Jim och en tacka.
 
 Baggen Bärtil i sin fålla, medans tackorna äter kraft.
 
 Övervakning!
 
Katten spanar
  
 
 
 
 
Tyvärr ska det väl bli dåligt väder i helgen. Jag hade hoppats på att kunna rida i helgen. Hästarna fick nya skor igår. Hovis, Maria var så snäll och skötte sig själv, då jag jobbade hela dagen. När vi bokade tiden skulle Karin ha kommit. Men de är ju också sjuka!
 
Vilket fall, så ser jag fram emot en ledig helg där inget är inbokat.
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

29 Jan 2022 11:26

Det är så många sjuka nu, hoppas du får vara ledig nu som du planerat, så du inte blir inkallad. Man får väl tro och hoppas att detta är kulmen på coronan, att allt ska börja lätta om nån vecka.
Det är oväder här också, vädret växlar fort.

Kommentera

Publiceras ej