Karin kom hit i morse. Jag hade just börjat städa lite. Men vi tog en kopp kaffe och sen gick vi ut i det fina höstvädret. Solen riktigt värmde idag!

Vi mockade i hagen och vindskyddet. Sen red vi ut på Nökkvi och Berserkur. Hundarna följde med. Nökkvi gjorde en sån där tvär sväng rakt in i skogen  i galopp med Karin. Fattar inte att hon sitter kvar!! Beris var lite seg i början men han gick bättre och bättre. Vi red på i ett högt tempo.  Hemvägen är alltid bäst!

När vi kom hem gick jag in och lagade middag och karin red på Freyja en sväng. Sen hann vi med en barbacka tur på Katur och Tindra innan Karin skulle iväg och jobba! Vi red i skogen eftersom inte Tindra har några skor.

Karin åkte till jobbet och jag tog lite kaffe och städade färdigt innan jag åkte till stan en sväng. Var på Lindex och hittade en kjol på rea och lite annat smått och gott. Var på apoteket också och lämnade tillbaka lite gamla mediciner. Hade samlat ett helt lager!

När jag åkte hem var jag förbi och kollade på Ingemars buggkurs! För att vara en nybörjarkurs så var de riktigt bra!! Men stegen är inte alls som jag lärde mig för typ 15 år sedan!! Men jag blev så dans-sugen!!! Bara det att tiden aldrig räcker till allt man vill göra!

Kommentera

Publiceras ej