Imorse fick hästarna mat vid 7. Ska försöka hålla den tiden, har varit lite slö ett tag och somnat om så de fått vid 8. Det är lite sent tycker jag.
 
Imorse kom Maritha och fikade. Karin kom också. Det var kul att ses, det var ett tag sedan.

När hon åkt hem så red Karin på Nökkvi och jag cyklade med Beris. Han var jätteduktig, travade hela tiden (och flåsade!) Men vad jobbigt det var, hade motvind halva sträckan, puh!! 

När vi kom hem lagade vi lunch. Sen åkte Karin till jobbet.

Jag hängde ut tvätt (så härligt att kunna det!) och sen gick jag ut till stallet igen. Gav Birkir och Katur mat och longerade Tindra. Hon var jätteduktig. Höll sig på spåret hela tiden och när hon började samarbeta (tugga, sänka sig och spela med öronen!)slutade jag. Gjorde lika i båda varven. Helnöjd!

Sen var det dags att jobba. Började kl 17.

Imorgon ska jag träna direkt efter jobbet och sen ta en sväng på stan. Se om jag hittar några kläder.På kvällen kommer Eva och Rolf och vi ska grilla. Hoppas på skapligt väder.


Kommentera

Publiceras ej