Varit ledig en hel del i veckan. Men smågrejat hemma hela tiden med tvätt, undanplockning av vinterkläder och annat tråkigt. Har även varit ute mycket och rensat ogräs som växer som bara den....

Ibland undrar jag var jag gjort, det är ju inte alltid saker syns, som man gör....

Igårkväll däremot började jag tjära in rundcorallen. Det syntes iallafall! Vi grillade korv och njöt av värmen. Men när solen försvann blev det svinkallt! Så kaffet intogs inomhus.

Idag på fm hade jag avslutning på valpkursen. De är  så duktiga. Både hundar och ägare. Jag tror nog att de lärt sig lite iallafall!

Imorgon är det agilityavslutning på em. Hoppas på fint väder!

Jag är på jobbet nu. M och jag ska ge oss ut och titta på maj-eld. Han har pratat hela dagen om det! Det regnade förut, men nu ser det fint ut igen, så vi tar väl en sväng.


Otto med matte på valpkursen


Fikarast måste man ha också!

Kommentera

Publiceras ej