Fördelen med att bli väckt av 2 vilda hundar kl 7 är ju att man hinner lite.

Hundarna brukar sova tills vi går upp, men idag låg jag kvar när Tomas gick upp. Det gick inte för sig! Båda flög upp i sängen, på mig...

Men det var ju bra. Har hunnit tvätta flera maskiner, gå promenad, städa stallet och longera Tindra. Mycket träning för hundarna också. Både på promenaden och när jag longerade så låg de under traktorvagnen och tittade på. Jätteduktiga!

Nu ska jag äta och duscha sen är det jobbet som gäller. Karin kommer hit i em, så det blir en liten stund själva för hundarna.Också träning!

Igår plockade vi en massa kantareller igen. Svårt att låta bli!! Sen hade jag 2 agilitykurser på eftermiddag.

Det blev en promenad också. Försöker komma igång med både promenader och träning. Behövs!!



Undrar om det blir mer badväder eller om hösten är  här?

Kommentera

Publiceras ej