Så var det min tur. Vaknade i lördags och kände mig riktigt förkyld och hade ont i halsen. Både Tomas och Karin har ju varit dåliga, så det var ju väntat.

Jag har ju lite svårt att vara sjuk, så i helgen varvade jag "sjuk" med rensning av diverse utrymmen! Sov lite ibland också.

Jag rensade både i garderober och så ute i boden, så där blev det helt plötsligt golv att gå på! Sen rensade jag i mina hundpapper!

Får bli en tur till soptippen snart igen. Vad man samlar på sig.....

Karin och Tomas har jobbat hårt med snickeri och måleri i helgen. Jag orkade måla lite grann. 

Så var det dags att börja jobba igen. Igår började jag kl 14. Det var helt okej att börja igen. Jag trivs så bra och Mattias var på toppenhumör. Vi var i Borenshult och tittade på båtar på em. Tog en glass förstås.

Imorse slutade jag kl 8. Mitt mål var att jag skulle börja träna igen, när jobbet började efter semestern. Men det var ju dumt nu när jag är så förkyld.

Jag fick också ställa in en privatlektion som jag skulle haft ikväll. Jag är så hes!

Idag är Matilda här och hjälper Karin. De har ridit och nu är de ute och grejar. Jag ska också gå ut när kaffet är uppdrucket.

Ska ta och klippa gräs, om det finns bensin hemma. Annars får jag åka och köpa det först.
Matilda och Berserkur
Karin och Nökkvi

Kommentera

Publiceras ej