Igår när jag jobbade så dök jag med näsan före i backen. Eller rättare sagt mitt onda knä! 

Jag gick och tittade bakåt  och snubblade.....Det blev ett jack och dessutom förb.....ont.

Så onödigt, jag har ju redan problem! 

Idag hoppade jag över vallningskursen som jag skulle ha åkt på. Men jag hade ju svårt att gasa i bilen till och med!

Imorgon ska vi köra agility så jag hoppas det blir bättre......

Ikväll började en ny vardagslydnadskurs. Det ska bli jättekul. Såg att flera har stor kapacitet!

Mina hundar har haft en tråkig dag. Vi har inte gjort mycket, korta promenader, lite godisletande och sen bara varit i trädgården. Men det har varit mysigt ändå!
 
Imorgon ska vi åka till Vadstena och köpa hundmat så då kanske vi kan ta en promenad där som omväxling.

godis-sök i söndags när vi var valpvakt!
 

Kommentera

Publiceras ej