Den här veckan har Karin varit i Borås på kongress. Så pudlarna har bott här sedan i söndags.
 
Tisdag jobbade jag och hade sen kurs på kvällen. Onsdag jobbade jag till torsdag, så det blev lite pysseel med hundarna. 
 
Helen var snäll och var här på förmiddagarna och sen åkte jag hem på eftermiddagarna och tog med mig Mattias.




På onsdagen regnade det så det var lite synd att vi inte kunde vara ute så mycket.

På torsdagen var jag hos kiropraktorn efter jobbet och sen hem ett tag innan det var dags för en av mina projekthundar.
 
På kvällen tänkte jag rida  med Marie och Jonna, men det vräkte ner regn så vi väntade till fredagmorgon istället!

Då red vi ut vid 9 tiden och sen drack vi kaffe efter det! 

Innan de kom hade jag hunnit dammsuga och tvätta några maskiner. Man får lite gjort när man går upp tidigt.

På eftermiddagen kom spolbilen och tömde avloppet. URK! Jag klippte gräs och Jonna var kvar och putsade alla sadlar. Sen åkte jag till affären med. 

Igår började vi med att städa ur boden eftersom Robert och Mi kommer hem några dagar. Vi tvättade en massa grejer, så givetvis blev det världens regn hela eftermiddagen och kvällen! Men vi har ju avfuktare och kamin, så det torkade!

Helen kom på eftermiddagen och hjälpte till att flytta fårstaket. Sen satt vi en stund i växthuset och myste.

Nu ska jag ha valpkurs!
 

Kommentera

Publiceras ej