efter en slummer i soffan! Duschade och så bäddade vi rent i sängen så jag vaknade visst till.
 
Igår var ingen rolig dag (jo kvällen) för det regnade hela dagen och jag gick vilse och irrade i skogen i 2 timmar. Hamnade i ett område där det ligger kvar träd sedan stormen Per. Som plocke pinn. Dessutom är det sankt så jag plurrade med.....Usch! Tomas var i Jönköping och jag hade telefonen hemma på köksbordet.
Hundarna fattade inte heller trots att jag sa Gå hem nu då!
 
Men kvällen var kul, för då började min kantarellsök-kurs med 6 duktiga hundar!
 
Idag var Jonna här och red med mig. Vi red ut och slogs mot insekterna! Fy vad vidriga de är! 
 
Sen mockade jag ut den ena boxen (igen!) och hoppas att vi ska kunna måla lite i stallet.
 
Efter lunch typ klockan 16, började jag klippa gräset. Dels i rundpaddocken, där det var väldigt högt. Sen hann jag halva gräsmattan innan regnet kom igen!
 
Då tog vi kaffe i växthuset.
 
 
Sen fotograferade jag lite efter regnet. Men datorn vill inte lägga in korten. Vet inte vad problemet är.
 
Så nu lägger jag ner för idag.
 
Godnatt!
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

31 Jul 2015 16:33

Men fy...jag red vilse i skogen en gång...det var riktigt otäckt, det fanns ingen gps på mobilen på den tiden men jag hade telefonkontakt med en som bodde vid stallet...trodde Brigade skulle gå hem om jag släppte tyglarna, men det var så snårigt och ofrånkomligt på vissa ställen så han kunde nog inte hitta vägen....

Kommentera

Publiceras ej