Har jobbat nästan hela helgen. Fredag till lördag och söndag till måndag. I lördags var Karin, My och Moa och red på Stenholmen. De tränade på luciauppvisningen. Jag var hemma och jobbade och åkte också en sväng till Skänninge och handlade.
 
Imorse slutade jag 8 och sen åkte jag och hämtade pudlarna och köpte lite bröd i Borensberg. Min gamla barndomsvän Carina och hennes dotter kom på fm fika.
 
När jag kom hem var det bara 15 grader inne. Tomas kom hem halv 2 inatt och åkte till jobbet imorse. Men nu är det snart min tur att åka!!
 
Idag har jag lagt ner ca 4 timmar på att packa foder och mocka. Sen hade de fulingarna rivit ner en tråd som var runt en tillfällig gödselstack. Flera av stolparna var av :-(
 
Varit på 2 hundpromenader och sen var det kväll! Matkassen kom idag och jag gjorde den snabbaste rätten, vilken var pizza. Den var god!
 
 
 
 
Nu är det dags att ta en sista runda ute. Burr!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

24 Nov 2015 08:46

Jaha...krångel med wifi :(
jag funderade just var du tagit vägen.

Oj! att han orkade åka till jobbet på morgonen direkt efter resan...knappt nån sömn ju.

Packa hö är bland det tråkigare uppgifterna enligt mej...och du har många att packa till...du packar väl till fåren också? De har väl inte fri tillgång?


Stina

24 Nov 2015 20:33

4 timmar på att mocka och packa påsar - fy vad långt !!

Kommentera

Publiceras ej