Jag har fått ont i knät igen......sitter och tycker synd om mig själv. Jag antar att det är för att benen är olika långa och jag har inte ändrat alla mina skor. Några har ju höjt upp en cm. Men jag har använt andra som inte är det. Kan ju inte gärna lämna in begagnade skor och göra om. Jag sätter det längre benet en bit ut från kroppen och det är inte bra!
 
Idag har jag jobbat. Mio fick vara med mig på jobbet.
 
Igår var pudlarna här så det blev hundpromenad i skogen på fm. Efter lunch åkte jag till Sharpman en sväng. Träffade Ewa där, så vi tog en fika.
 
Jag skulle ha köpt vitaminer till Allie, men de hade inga. Det blev en jacka istället. 70% rea!!
Varm och go med rejält foder! Knappt 500 :- var ju ett kap!
 
 
 
När jag kom hem så var det bara att åka vidare på en privatlektion hos en familj. En mysig liten hund som jag brukar träffa på kurs. Men de hade samlat ihop alla som brukade vara hundvakt för att få ett enhetligt förhållningssätt till hunden! Bra idé!
 
När jag åkte hem därifrån så slank jag in på icabutiken strax bredvid. Träffade min gamla barndomsvän Carina och vi bestämde att  vi ska ses! Roligt!
 
I tisdagskväll var det dags för vår föreläsning i Blå stjärnan som vi länge hade planerat för. Det var etolog Per Jensen som höll i den.Det var jättelyckat! Vi var oroliga att det inte skulle gå ihop sig men det trillade in folk som inte anmält sig(!!) utan de hade sett i tidningen under "Händer idag" att det skulle bli av. Ingen av oss vet hur det hamnade där! 
 
Imorgon blir det spännande! Jag berättar om det då :-)
 
Godnatt!
 

2 kommentarer

marianne cargus

31 Oct 2015 08:25

Ajaj då, är det mycket som skiljer? Jobbigt att behöva göra om skorna.

Såg på fb att det skulle bli föreläsning och tänkte det är synd man bor så långt bort.
Mer än smart att samla alla hundvakter till kursen, det är ju verkligen att ta sitt hundägande på största allvar...

Marianne

01 Nov 2015 17:37

Man blir så lycklig när man får till en bra lektion :)

Kommentera

Publiceras ej