Jag skulle varit ledig till torsdagkväll egentligen, men igårkväll fick jag hoppa in extra.Helt okej! Tittade på tv, lagade mat och sov . Sen hem imorse igen.
 
Eller först var jag på Maxi och apoteket och handlade lite. Behövde mer medicin  till lammet. Imorgon ska jag försöka få tag på veterinär och hoppas de kan komma ut.Har försökt ringt den vi brukar ha, men hon är oanträffbar!
 
Skulle ha återbesök på Tindra så därför ville jag ha samma. Men nu kan jag inte vänta längre.
 
När jag kom hem så kom Karin och Emilia samtidigt. Gud vad den ungen har hållt igång idag och fått oss att skratta. Så medveten om att hon är rolig med!
 
När vi hade fikat/ätit lite lunchaktigt, så gick vi ut. Victor var kvar inne. Och Tomas var inne en stund och slipade. Men han kom ut snart. Det går fort med stalljobbet när man är tre. Så vi hann rida, Karin och jag. Gud vad roligt det var. Hästarna var pigga och positiva. Jag red Birkir och Karin Disa.
 
 
 
 
 
 
När vi gick in igen så blev det fika på ostkaka. Och Emilia höll igång igen! Hon pekade ut alla kroppsdelar och diverse andra saker! Sen skulle hon klättra upp till mig i kökssoffan. Från sidan. Då sa jag att hon skulle hämta en pall! Inga problem. Hon visste var de var och hon klättrade som en liten apa!
 
Karin åkte hemåt och Tomas slipade igen! Jag tog hand om tvätt och lite annat. Sen blev det kvällspass innan vi fixade mat, pulled lamb eller vad man ska kalla det. Hade egentligen köpt karré att göra det på. Men den var dålig, så vi tog lammstek istället.
 
 

1 kommentarer

Marianne

02 Jan 2018 09:18

Skönt för dej att få en stunds avkoppling på hästryggen :)
Emilia..sötnosen, jag kan riktigt se och höra henne där hon "kvittrar" med bus i blicken.

Kommentera

Publiceras ej