På fm var jag och tränade med en tjej och hennes hund. Det blev mest prat då det var första träffen. Men lite träning med!
 
När jag kom hem så åt jag mat som fanns kvar sedan igår. Efter det har jag varit ute till klockan var nästan 19!  
 
Det var ju så skitigt ute så det var ingen ide att gå in! Hundarna blev tvungna att duscha. Och det räcker ju en gång!
 
Ridning blev det ingen. Utan jag har bara jobbat!Och promenerat i skogen.
 
Sen blev det lite nosework i stallet för hundarna. Så de är rätt nöjda nu!
 
Vår matkasse kom inte ikväll! Så besviken! Men det fick bli falukorv och stuvad blomkål. Det gick det med!
 
Nu är klockan för mycket igen!
 
Gonatt!
 
 Fick en bild påAllie som unghund! Så söt!
 

3 kommentarer

marianne

28 Feb 2017 09:09

Samma skitväder här...
Vad tråkigt att inte få matkassen när man räknat med den..tur du hade annat hemma, vi brukar koka hela blomkålshuvudet med kryddor, det blir lite lättare än stuvad, (som också är gott förstås)
jag orkar inte ens tänka på att jobba ute nu, det blir så tungt med all lera, jag har bestämt att byta hage till hästarna när det är dags att lägga ny höbal.
En alldeles torr och gräsbevuxen hage, de trampar förstås sönder den snabbt, men ändå...

det är fantastiskt vad lite vin kan göra för en sås, till fisk är det nästan ett måste ;)

marianne

03 Mar 2017 09:46

Jag såg inte heller att han drack så mycket, men Leif och Marcus kommenterade samt att killen själv sa så där att "man måste passa på"
Ava är ju avlad för hopp så hon tycker det är roligt, men jag tror hon skulle tycka ännu mer om lite höjder, men det kommer det inte att bli mer om jag ska rida.
Jag äter inga tillskott förutom B12 om jag fått på recept p.g.a fibromyalgi, men jag äter massa frukt och bär, samt grönsaker och rotfrukter.....men det kanske är som ni säger...jag har blivit slö av allt soffhäng

marianne

03 Mar 2017 09:48

Det känns konstigt med de som "akdrig skulle kunna äta sina djur" men inte har några betänkligheter att plocka billigt kött och upppumpade kycklingar i köttdisken...

Kommentera

Publiceras ej