Idag blev det ingen ridning!
 
Har bara utejobbat mest hela dagen.
 
Tindra får några dagar ledigt eftersom jag jobbar tisdag och onsdag.
 
På fm åkte jag till Skänninge och handlade lite på coop och Ö o B. Men sen har vi varit ute, hundarna och jag.
 
När vi var i skogen var det vårlikt, en massa fågelkvitter! Härligt! Solen var framme lite grann också.
 
Linas matkasse kom idag. Har lagat god paella, fast med risoni.
 
Nu är det dags att gå ut och fodra, sen sova!
 
 Bruno haltar lite, men jag kan inte hitta något i vänster fram, som han haltar på. Får avvakta några dagar.
 

2 kommentarer

marianne

31 Jan 2017 10:54

Det låter bekvämt med matkassen, men får ni aldrig något ni inte gillar? Var det risoni i receptet?

Det är under att dessa gamla eldragningar inte orsakar fler bränder, om ni har uttag som blinkar är det nog glapp, kanske ni skulle be en elektriker se över och kanske dra om elen?

Ava är en sort för sej själv...haha

marianne cargus

01 Feb 2017 18:39

Hur ofta har ni matkasse? Inte varje vecka va? Kommer den hem till er eller hatar ni någonstans?
Jag har börjat planera maten bättre nu men det är så lätt att bara göra samma rätter som vanligt :(
"Vår" skog är täckt av en tjock grön moss-matta....sagolikt :)

Kommentera

Publiceras ej