Fast idag var det lite vindar.Det var skönt! Nästan så man frös lite imorse.
 
Efter frukosten kom Sandra med lilla Linnéa och Karin med flickorna!
 
De hade med sig fikabröd så jag behövde bara sätta på kaffe!
 
Det är roligt att träffas och Sandra känns lite som en kusin till Karin eller så, eftersom vi kännt varandra sen Sandra var barn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När Sandra och hennes lilla hade åkt hem, åt vi lunch och sen sov flickorna. Hästarna fick beta på gårdsplanen.
 
När Emilia vaknat igen hjälpte hon mig att plantera squashen som jag köpte igår. Sen rensade vi ogräs med! Hon plockade även lite blommor. Det är inte lätt att veta vad som ska sparas och vad som är skräp!
 
Ikväll hade jag nosework. 6 duktiga hundar som tränade ett par timmar!
 
 
  
 
 
 
 
Nu väntar helgjobb!

1 kommentarer

Marianne

01 Jun 2018 23:59

Vi var uppe tidigt idag eftersom jag skulle iväg, strax efter sju sätt vi ute med bikiniöverdel och shorts, och svettades. Tur man har ac i bilar numer.
Sköter barnen om grisarna? Så söta <3

Jag hade verkligen ingen aning om de där karln kanske därför han gav mej dessa finurliga blickar så jag nästan rodnade...haha, det är nog inte ofta det kommer någon skådade in som inte vet vem han är.

Kommentera

Publiceras ej