Skriva här har jag inte hunnit!
 
Förra veckan var jag så trött på kvällarna och somnade tidigt. Har varit så förkyld och är ännu. Men idag åkte jag och tränade ändå. Har inte kunnat tränat på flera veckor.
 
I helgen jobbade jag och igår var min ridelev här på em. Jag red Tindra först, ihop med hundarna.Sen när jag skulle rida med eleven så tog jag Berserkur. Har som stått typ ett halvår, var riktigt piggelin.
 
Sen åkte jag till Robert och Mi och var barnvakt. De skulle på Mia Skäringers show.
 Jag kom hem sent och satte mig för att se Kockarnas kamp men datorns bild var helt galen, låg på tvären. Jag vet inte hur man skulle ändra den! 
 
 
 
 
Imorse vaknade jag som vanligt vid 7. Det gör jag nästan alltid. Jobbade ute i en och en halv timme. 
 
När jag kom in dammsög jag av lite för Karin och barnen var på väg. När de kom så åt vi  frukost / fikade. Emilia var som en igel på mig som vanligt. "Hålla dig"! säger hon och menar att jag ska hålla henne.
 
Vi gick en promenad och sen fodrade vi innan lunchen.
 
Sen var tjejerna så trötta så Karin passade på att åka hem, de somnade i bilen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Susanne åkte och tränade. Handlade lite också och köpte en fin present till födelsedagsbarnet Kasper som ska ha kalas på söndag.
 
Ikväll blev det lite hundträning i stallet. Sen lagade jag raggmunk. Gott!
 
Vi fick matkassen, men den kom ju inte förrän 20.30. 
 
Imorgon är det jobb igen!
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

06 Nov 2018 23:05

Dagarna går så fort sen vi ställde om till vintertid man hinner ingenting ju, men du är ju igång förstås, jag fattar inte hur du orkar. Det tar ju tid att rida två hästar, minns när jag hade två att rida, det gick ju halva dagen.

Du hinner nog se den där öländska bonden, det ska ju gå några veckor till.

Jag fattar inte hur man kan ställa sej bland folk och bara skrika rätt ut..om han sagt det till mej..men han skrek så de hördes långt in i butiken. Idag var han där, jag hejade och log mot honom som mot alla kunder, och han såg faktiskt lite generad ut.

När jag var hor dej första gången var vi ju på väg till en helgkurs på Änglagård, där gjorde vi en trummeditation, det hände samma sak då som nu..jag började gråta, sen på natten sov jag oroligt så det hände något i kroppen, kanske väckte något som behöver komma ut?!
Jag saknar också det mediala, men det börjar komma tillbaka till mej så sakteliga.
Har du sett Skavlan än? Jag blev tagen av Lucy Hawking.
jaha...så du trodde också att alla skulle vara hemma och njuta av helgen så du kunde handla i lugn och ro..haha, det var roligt ;)

Visst är fotona fina? Hon säger att jag ska välja ut några som jag ska få att kanske skriva ut eller så,men hur ska jag kunna välja?

Kommentera

Publiceras ej