Idag var det riktigt kyligt igen.
Fm tjatade hundarna om att gå ut. Men jag hade lite inne att göra. Tvättade, vek tvätt och sydde några sömmar på en liten kjol.Samtidigt dammsög roboten nedervåningen. Perfekt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När det var kaffedags så gick vi ut och jag satte mig i växthuset. Hundarna fick varsitt märgben.
 
Sen ägnade jag några timmar åt trädgården. Krattade upp grenar under ett av de stora träden och sen rensade jag ogräs.
 
Matade djur och mockade förstås och gick ett par promenader.
 
Sen lagade jag en kycklinggryta innan jag åkte till sycirkeln.
 
Idag hade vi lite våravslutning och alla hade med sig något ätbart. Det var spännande. Vi hade inget bestämt, men det blev en perfekt blandning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 Imorgon är det jobb igen. Så nu är det Gonatt!

1 kommentarer

Marianne

10 Apr 2019 10:22

Vilken söt liten kjol, är den till Emilia?
Mysig avslutning, spännande att inte veta vad som skulle dukas upp, hade ni inte bestämt ens om det skulle vara fika eller annat småplock?

Det gick inte att kommentera ditt föregående inlägg :(
Nu har jag ju bara mobilen och då är det förstås annat än laptop.


Kommentera

Publiceras ej