Sov som en kratta. Det blev nog mellan 3 och 4 timmar. Mycket som snurrar nu.
 
Gick ut strax efter 6 och var ute först i stallet en stund och sen tog vi en skogspromenad med en gång eftersom det skulle bli regn.
 
 
Före 7 imorse
 
 
 
Det blev inget regn just då, först på eftermiddagen.
 
Jag tog hand om lite svamp som jag plockat. Nu har vi ganska många påsar i frysen.
Sen pratade jag i telefonen med chefen. Jag har väntat på samtal eftersom vi har haft det struligt på jobbet. Vi får väl se hur det blir med det....
 
Emma kom förbi och undrade om jag skulle med ut och gå. Men jag hade ju nyss varit ute och så skulle jag försöka vila en stund innan jag skulle till stan och mamma.
 
Det blev ingen vila förstås. Vid lunch tog jag en kortare promenad igen, innan jag duschade och gjorde mig klar. Mamma skulle till VC och sen skulle vi handla. Jag hann inte äta, tog en banan på vägen.
 
När jag satte mig i bilen öppnade sig himlen, det bara öste ner. Fick köra sakta och när jag kom till Östermalmsgatan var den avstängd! Fick åka världens omväg genom centrala stan. Vi kom 1 minut innan utsatt tid!
 
När jag kom hem vid 16,30  hade jag stannat och hämtat  paket också. Jättehungrig! 
 
Det blev kaffe och 2 korvar med bröd.
 
När Tomas kom hem så flyttade vi hästarna till betet vid huset. Sen gick vi en promenad.
 
19 .00 ikväll
 
 Inatt borde jag sova av ren utmattning!

1 kommentarer

Marianne

31 Aug 2019 11:10

Stök på jobbet, då blir det sömnlösa nätter, jag vet. Men du får inte slarva så med maten, du måste vara rädd om dej, har jag ju sagt!!!

Kommentera

Publiceras ej