Jobbat helg. Lite mer än tänkt. Egentligen var jag bokad bara söndag 13-17, lite lagom. Men det kom en bokning innan jag hann skriva in att jag inte ville ha mer...Jag skriver ju ett eget bokningsschema. Om jag tycker det blir mycket kan jag gå in och ta bort dagar och göra mig otillgänglig.
 
Nu fick jag 7-19 lördag och 7-16 idag, söndag. Vaknade dessutom med halsont igår. Så jag har gått på tabltetter idag. Nu är jag täppt i näsan med.
 
Jag har fått fortsatt hos samma brukare, så nu har jag blivit varm i kläderna! Jag som kände mig så osäker först med alla nya moment. Men nu är jag nästan impad av mig själv!  Jösses!
 
Idag slutade jag iallafall 16 som tur var. Handlade på hemvägen. Köpte baguetter och lite gott att fylla i dem. Det fick bli kvällsmat. Sen har vi suttit och tittat på hästtävlingarna från friends arena. På play så vi kunde se vad vi ville.
 
Ikväll måste jag sova tidigt, för jag är astrött och imorgonbitti kl 6 kommer de små grynen. Emilia kan ju inte vara på förskolan med sina vattenkoppor och Karin har jobbat natt och slutar lunch imorgon. Stoffe har möte på jobbet så visst får de komma hit. 
 
Natti!!!
 
 

1 kommentarer

marianne cargus

02 Dec 2019 11:01

Skönt att kunna avsäga sej dagar men inte kan/vill jobba, kan du skriva in vilka tider du kan också? Alltså inte bara dagar.
Jag håller tydligen också på att bli sjuk, jag som ska till Öland över helgen, typiskt!

Kommentera

Publiceras ej