Ikväll är jag ledig. Slutade i morse klockan 7 efter att ha jobbat 2 journätter. I fredags började jag 14 och i går 16 .Imorgon börjar jag 16 igen.
 
Imorse handlade jag på hemvägen, de öppnar ju 7! Inte trångt i affären direkt.
 
Man hinner en del när man slutar så tidigt.  Frukost, städade toan, dammsög av innan klockan 10. Då kom Karin, Stoffe och barnen  igen. Stoffe och Tomas har hållt på att såga ved i flera dagar.
 
Igår var det så fint, några minusgrader och lite ljust. Emilia och Stella red när vi var ute. 
 
Jonna var också här och hälsade på och red lite på Disa.
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ville Emilia rida igen, när vi gick promenad och Stella skulle sova. Det blåste och var ruggigt men hon satt så gärna på Birkir. 
 
 
 
 
 
 
 
När vi mockat lite gick Emilia och jag in och Karin red. Vi lagade mat med hjälp av Victor också.
 
 
 
  
Victor är kvar här hemma och kommer stanna över nyår, mysigt!
 
Jag har så ont i mitt knä, speciellt i knävecket som är alldeles svullet så jag lade mig en stund när Karin och gänget åkt hem. Jag sov en timme ungefär. Det var skönt. 
 
Nu har vi ätit en lätt kvällsmat med ägg, lax och en rostad macka. Victor har hjälpt mej att instalera bank id på min nya telefon.
 
 Nu dricker vi kaffe och ser på Änglagård.

1 kommentarer

Marianne

30 Dec 2019 08:20

Rolig bild med Emilia på Birkir och alla hundarna sitter och väntar på att gå iväg.
Det blir mycket gjort när man är igång tidigt, förstår att du var ganska ensam i butiken, så skönt.
Men när var det du skulle till sjukgymnast med ditt knä? Fasen vad jobbigt när ben/fötter protesterar, hoppas det löser sej snart.
Sv; Ja visst har jag ett spännande horoskop? Fick det av en bekant som hittat det på nätet.
Tror himlen såg ut så överallt, såg flera foton på fb.

Kommentera

Publiceras ej