I fredagskväll kom Tomas hem och kände sig risig, så han har vilat en hel del i helgen. Igår skulle vi på kalas, men jag fick gå själv! Det var Stoffe vi firade. Han fyller imorgon.
 
Idag vaknade jag till snö! Det var ju dags att starta upp 2 kurser. Fick ställa in dem. Men eftermiddagen blev ganska skaplig, med uppehåll. Fast det blåste som tusan. 
 
När hundarna och jag var i skogen föll ett träd!
 
Försökte vara ute så mycket som möjligt. Har mockat 3 gånger i hagen/vindskyddet. Sen klipte jag en buske. (Fast jag inte kan, ha ha!)
 
Har hunnit gå en hel del med hundarna och pratat en bra stund med grannen!
 
 
Aborre till kvällsmat.
 
Tagit in lite kvistar för att locka hit våren!
 
 
 
 
Promenad i skogen, det bästa som finns!
 
 
Gjort lite sylt också! Och en bytta blåbärsglass av grädde som hade gått ut. 
 
 

1 kommentarer

marianne

19 Mar 2019 07:23

Var har du fått abborre ifrån? Har aldrig sett det i någon affär.
De blåste isvindar här också, ser så skönt ut inifrån men som sagt, skenet bedrar.
Man ska inte vara i skogen när det blåser mycket, särskilt inte nu när det är så blött.

Att ha en bra bok eller musik i lurarna och städa är rena terapin för mej ;)
Konstigt att vi kan glömma saker som står där svart på vitt...haha jag blir lika förvånad varje gång.
På jobbet är det ju lite olika på att hålla den sagda ordningen och jag blir galen på allt dubbeljobb som blir när vissa struntar i det.
Du har nämnt förut att du brukar städa hyllor när du handlar, galet kul.
Jag tror jag kommer att följa stjärnornas stjärna, trots den gapiga programledaren

Kommentera

Publiceras ej