Söndagen började 6.30 som vanligt. Jag kan inte sova längre!
Det var frost inatt, så jag undrar om min lilja har dött! Alla blommor i rabatten såg lite slokiga ut.

Det har varit kallt och blåsigt idag. Kinderna är alldeles röda av blåsten. Har varit ute i princip hela dagen. Fixat klart i vindskyddet, mockat och styrt med hästarna. Karin red ut med Annette och Amanda på fm.

På em hade jag 2 agilitykurser. Så duktiga hundar. Klarade 2 svåra banor idag!!! De utvecklas från gång till gång.

Tomas fixade staket i skogshagen, så den är nu delad. Imorgon är det tänkt att Nettla ska få Disa som sällskap. Veterinären kommer och besiktar Nettla imorgon. Om hon går igenom så blir det köp då. My blir hästägare igen.

Birkir ska kastreras, inte för att han är jobbig, han är ursnäll. Men han ska ändå inte sparas så det är bäst att ta det så snabbt som möjligt, innan det blir för varmt. Vill inte ha någon tjuvbetäckning.


Birkir är nyfiken på Nettla!!


2 kommentarer

Emilie

21 Jun 2009 23:16

hej jätte fina hästar skulle vilja rida dom ser läckra ut:D

Jag har ridit islandshäst i ett år men fick sluta där som meddryttare;(

Men men :D

Kanske kan ja komma och rida på eran ridtur :P

eller nåt:D

Emile

22 Jun 2009 23:10

hej igen skulle vilja ha en ridtur med era hästar:)

Typ ir nåt:D

Kommentera

Publiceras ej