Seg som sjutton ikväll.......
Har jobbat sedan igår kl 12 till idag kl 12.

Innan jag åkte igår hade jag valpkurs med 8 ljuvliga valpar med familjer. Det var så kul för det var flera som var kullsyskon! De lekte helst med varandra!

Idag när jag kom hem lagade jag middag och sen var der dags för agility . 2 kurser på eftermiddagen. Först en grupp nybörjare och sen ett gäng som går fortsättning. Så roligt att se vad de har utvecklats. En del behöver en paus för att smälta det som de lärt sig. Sen är det så kul när det är några som är duktiga, för då blir de som kan mindre också duktigare!  Det är fördelen med små grupper. Det gör inget att de är på olika nivå.

Karin hjälpte mig att sopa rent på logen innan vi plockade in alla hinder igen. Sen gick vi in och åt lite kvällsmat.
Karin gick ut och skulle rida, men jag orkar inte. Hjälpte istället Tomas att slänga in gamla väggar och tak från sovrummet i hästtransporten. Gick en liten sväng med hundarna i skogen och såg genast en massa kantareller....
Men de får jag plocka imorgon, Jag tror inte att någon plockar inatt!!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.. om det går!

Kommentera

Publiceras ej