Vaknade strax efter 6 av Tomas väckarklocka. Gick upp för att hinna lite innan jobbet.
Idag var det -7, så det var riktigt skönt ute! Hästarna fick frukost och kaninen fick komma ut från buren till en box. Sen åt jag också frukost med tända ljus, mysigt.

Tvättade lite och satt vid datorn innan det var så ljust så man kunde gå ut och greja!

Hästarna var alldeles frostiga i topparna på pälsen. Det ser så läckert ut!! Jag mockade en kärra och fyllde på vatten. Gick en sväng med Nellie och sen in och tog kaffepaus!

Åkte till stan innan jobbet för att köpa nya vitaminer till mig och ett par tjocka joggingbrallor.Mina är slitna och tunna. "Folk" var hysteriska inför jul!! Redan när jag skulle parkera var det kaos! Alla skulle bara ha en plats...

I affärerna skulle alla ha inslagna paket, köer överallt.....Jag köpte ett par grejer till vår julklappslek, annars köper vi inget till varandra. Jag har de senaste åren skänkt pengar till de som behöver istället. Sen köper jag hellre saker och ger bort när jag hittar,istället för att jaga runt och bara ta något....Sjukt egentligen!

Nu är jag på jobbet. Mattias satt just och kollade när jag skrev. Han tog en glass efter maten. Skriv mitt namn sa han!

Kommentera

Publiceras ej