Sitter på jobbet. Har nyss ätit scones och min brukare ser på tv. Snart ska jag åka till Eva, vi ska ha avslutning på Nyttohundskursen. Eva har gjort smörgåstårta, vilken fest det blir! Ska bli kul att se hur långt de har kommit, hundägarna.

Igår var jag på teckenkommunikationskursen på morgonen och sen på Ringblomman och fick behandling. Kände mig lite urken igår så jag tänkte ta det lugnt på em. Men Karin hade andra planer! Hon och Sofie hade bestämt att rida ihop. Jag pratade med Eva, men vi lät tjejerna rida själva så satt vi inne och kurade med kaffe och lussekatter!! Vi hade med oss Freyja som var så duktig och skötte sig båda med lastning i transport och när de red.

När vi kom hem styckade Tomas en halv gris och jag  delade och packade. Dagen innan tog vi också en halva! Vi kommer ha kött ett bra tag. Det är ju en till......ikväll blir det nästa halva.

Kommentera

Publiceras ej