Idag var det ännu ljusare på moronen. Så skönt!  Karin och jag tog en promenad med hundarna efter frukosten.
När vi kom hem drack vi kaffe, la´i lite tvätt och grejade.

Sen kom Sandra och red ut med Karin. Jag och Nellie åkte till stan för att träna lite apportering. Vi var inne på djuraffären och på torget. Nellie var jätteduktig.

Efter lunchen gick vi ut och skötte om hästarna. Ögonsalva på Disa, extramat till Freyja och Katur. När vi mockade i hagen lekte Freri med Birkir. Idag var Freri tuffare. Han brottade ner lilleman och höll fast honom! Det såg för kul ut. Karin och jag hejade på !!!

Efter mellanmål åkte Karin och jag och simmade i Mjölby igen. Skönt! Vi simmade väl drygt en halvtimme och bubblade lite. Sen handlade vi på hemvägen. Hemma hade Tomas börjat med att koka korv, så det var bara att sätta sig.

Försökte träna lite med Nellie på mitt signalbeteende, med en korv som blev över. Men det var nog för gott, hon blev så laddad och bara gjorde fel...... och vi skrattade (helt fel av oss!).

Kommentera

Publiceras ej