Hela fm tillbringades hos Carmen. Det var Eva, Sofie, Karin och jag som åkte dit. Eva sa på vägen dit att de skulle bara titta, inget köpa.
Eva tog med en kanin hem och Sofie köpte 2 små hamstrar!!!
När vi kom dit fick vi underbart god frukost och sen kollade vi på hundvalpar, kaniner, marsvin, hamstrar och gerbiler. Och hästar förstås!!

På hemvägen stannade vi och handlade och träffade bekanta, så det blev sen lunch idag med! Lax åt vi.
Sandra kom kl 14 så då tog vi en ridtur. Jag älskar min goa overall! Idag var jag så frusen efter att bara haft jeans ute hos Carmen och hemma hade vi 16 grader när vi kom hem! Så jag kröp i overallen när vi skulle ut, fast det var någon plusgrad. Men det blåste och var svinkallt!  Råkallt. Overallen räddade mig!

Efter allt stallgöra tog vi kaffe.Sen gick vi ut igen och fortsätte ett tag till med utfodring och annat. Vedhämtning tex!!

Nu har vi lagat Thaikorv och ris och mumsat i oss. Jag ska packa ihop lite till imorgon när jag ska till Stockholm på utbildning. Vilma och jag åker. Från Stavsjö åker vi med Carin. Ska bli kul att ses igen!

Kommentera

Publiceras ej