På morgonen idag efter jobbet, var jag hos Tandläkaren och lagade ett litet, litet hål. Jag tog ingen bedövning och det tog väl en kvart. Ändå kostar det 960:-!!!
Otroliga pengar egentligen. Stackars dem som behöver göra större ingrepp.

Sen var det dags att handla igen. Gör knappt något annat...... Kom hem lagom till lunch som bestod av färdig soppa. Den var riktigt god, arlas svampsoppa!
Sen en långpromenad med hundarna. Solen sken, det var jätteskönt. Jag har blivit duktig denna veckan. Börjat gå igen efter ett långt uppehåll och 5kg plus.....
Mockat, fyllt på vatten och packat hö, som vanligt. Sen hann jag faktiskt longera 2 hästar och rida 1, fast det blev inga långa turer.
Så var det dags att fodra och fylla på vatten igen! Gud vad de dricker!!

Så satte jag mig vid datorn och då ringde Greta, hon berättade att de fått 8 valpar inatt! Åh, vad mysigt. En sån skulle jag gärna ha. Både mamman och pappan är urmysiga. Alla var svart-vita som mamma Sara, som är bordercollie/munsterländer. Påppan är korsning av diverse, men ser ut som en beige border!!

Kommentera

Publiceras ej