Igår åkte jag förbi hos frissan och klippte luggen. Hon hade ingen tid att klippa håret på mig förrän om en månad! Snacka om eftertraktad!
När jag kom hem gick Karin och jag en promenad med hundarna och sen kom Sandra hit och red.
Vi satte upp lite koner på ridbanan och jag stod på marken och hjälpte till lite.

Vi grejade som vanligt med allt runt omkring som tar tid, så det blev lite sen lunch.

På em blev det lite plock med tvätt och annat. Sen åkte vi till Mjölby med Eva och Sofie och tränade Bodybalance.
Det var skönt. Jag bestämde på stående fot att köpa årskort! Då kan man bada och träna hur mycket man vill.

Imorse var jag stel! Det kändes verkligen i rygg och höfter!
Hundarna och jag stapplade ut och fodrade, men sen blev det bättre ju längre tiden gick.
Eva ringde och bjöd mej på fm kaffe, så jag åkte dit och Karin var hemma och red två hästar.

Lagade middag, köttfärssås och pasta! När vi ätit tog jag tag i en hög med papper, mejl och annat som var dags!
Karin gick ut och fortsatte rida fler hästar.
Nu ska jag duscha och sen åka till jobbet!

Kommentera

Publiceras ej