Jobbade tills imorse. Åkte och handlade och hämtade Jonna på vägen hem. Kaffe när jag kom hem.

Rensade ogräs igen, så jag har fått en blåsa i handen!! Det växer och växer.......Grannen kom in och pratade lite, han skulle klippa häcken.

Karin och Jonna red och körde även med häst och vagn. Jag rensade mera. ogräs..Marsvinen och kaninen fick komma ut på grönbete medans vi städade i burarna.

När vi ätit lunch kom Victor. Robert hämtade honom i Linköping. Vi gick en liten sväng med hundarna sen satte vi på kaffe. Satt i hammocken och nästan somnade för jag fick inte sova  på jobbet. (Men det var grannen som störde!)

Funderade på att åka och spela golf, men det blev molnigt och kom några droppar regn, så det blev inget.
Vi gick in och fixade lite istället och sen var det snart mat igen!!!

Victor hjälpte mig att fixa ny version av msn och Tomas uppdaterade hemsidan med datum för höstens kurser.

Nu ska de spela kort därnere, så jag ska väl vara med en stund innan jag lägger mig!


Reprisbild!! Men det är vad jag gör!!!

1 kommentarer

Anna

22 Jul 2009 22:24

Du är så duktig:) Var har du för msn? Ha de toppen! Hör av dej om du blir sugen på spår någon dag :-)

Kramarr

Kommentera

Publiceras ej